۲ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۲۰

سرمدی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

تعلل سازمان برنامه و بودجه در اعطای وام مسکن روستایی

تعلل سازمان برنامه و بودجه در اعطای وام مسکن روستایی

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه و با وجود ابلاغ رئیس جمهور مبنی بر تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی اما سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون کوتاهی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهارداشت: در شرایط فعلی شاهدیم که حوادثی مانند سیل و زلزله روستاهای کشور را تهدید می‌کند و بنابراین نوسازی مسکن‌های روستایی مسئله‌ای ضروری است.

وی تأکید کرد: دولت مکلف است سالانه ۲۰۰ هزار مسکن روستایی را نوسازی کند و تحویل دهد، این در حالی است که متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی در شرایط فعلی سرگردان هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود ابلاغ رئیس جمهور مبنی بر تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی اما سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون کوتاهی می‌کند. تعلل در اعطای وام نوسازی مسکن روستایی هیچ توجیهی ندارد و باید هر چه سریع‌تر این وام به متقاضیان پرداخت شود.

کد خبر 5545555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      2 0
      بايد حتما زور بالاسر بانك ها و سازمان برنامه بودجه باشه. انگار پول مملكت مال باباشونه . روستاييي بيچاره با هزار بدبختي بايد يك وام بگيره . هزار تا شرايط ميزارن. اقاي مير كاضمي اگ موافقت نكرد بركنارش كنيد يعني چي .با احساس مردم بازي ميكنه.
    • مجید IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      1 0
      چرا هیچکس به حرف رئیس جمهور گوش نمیده، مگه شخص اول مملکت نیست، این دیگه چه قانونیه که فقط دارن مردمو بدبخت میکنن
    • مجتبی رسولی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      1 0
      کشوری که یک مسول درجه دو مثل میرکاظمی دستور شخص دوم مملکت یعنی رئیس جمهور را اعتنایی نمی کند و وام مسکن را قبول ندارد،وکلی مردم بیچاره روستا که منتظر ساخت مسکن هستند را معطل کرده ،،باید فاتحه اون کشور را خواند،
    • غلام IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      0 0
      سلام اقای میر کاظمی از،بستگان اخوندی است مگه ایشان،۸سال کار نکرد چکارش کردند