۷ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۱۵

معاون استانداری ایلام تاکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی برای شرایط گرما طی ایام اربعین در مهران

لزوم برنامه ریزی برای شرایط گرما طی ایام اربعین در مهران

ایلام-معاون عمرانی استانداری ایلام بر لزوم برنامه ریزی برای شرایط گرما طی ایام اربعین در مهران تاکید کرد.

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در استان ایلام و مرز بین المللی مهران و آماده پذیرایی از زائران حسینی اشاره کرد و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده بویژه پیگیری‌های شبانه روزی کارهای بسیار مهمی در بحث زیرساخت‌های اربعین در جای جای استان به خصوص شهرستان مهران و پایانه مرزی انجام گرفته که برای تکمیل دیگر طرح‌ها و پروژه‌ها نیازمند حمایت بیشتر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به مصادف شدن ایام اربعین با اوج گرمای منطقه و ازدیاد جمعیت در مرز مهران، افزود: در این شرایط احتمال بحران گرمازدگی و مسایل بهداشتی زائران در این ایام متصور است و نیازمند توجه ویژه به این مبحث می‌باشد و این موضوع باید مدیریت شود.

هژبری در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت سیل سال گذشته در بخش مورموری اشاره کرد و افزود: اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به این منطقه اختصاص یافته است.

وی به خشکسالی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: به دلیل بارش تگرگ و نزولات آسمانی خسارت شدید به محصولات کشاورزی در اکثر شهرستان‌های استان ورد شده گه می‌طلبد سازمان مدیریت بحران در اختصاص و پرداخت خسارات وارده به کشاورزان تسریع به عمل آورد.

معاون استاندار ایلام به صداهای مهیب و انفجارگونه در شهر سرابله اشاره کرد و گفت این موضوع همواره باعث رعب و وحشت مردم منطقه شده است که برای رفع این بحران از طریق سازمان مدیریت بحران کشور پیگیری و چاره جویی شود.

کد خبر 5550094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha