زمین گیر شدن جنگنده های اف-۳۵ در رژیم صهیونیستی

زمین گیر شدن جنگنده های اف-۳۵ در رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی از توقف موقت بکارگیری جنگنده های اف-۳۵ آمریکا به دلیل نقص فنی در سیستم پرتاب خلبان (ایجکت) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال نگرانی ایالات متحده آمریکا در مورد نقص فنی در سیستم پرتاب خلبان (ایجکت) جنگنده‌های اف -۳۵، رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه از توقف استفاده از این جنگنده‌ها به صورت موقت خبر داد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در توئیتر اعلام کرد که این هواپیماها تحت بازرسی و کنترل قرار خواهند گرفت که چند روز به طول خواهد انجامید و هرگونه عملیات انفرادی با مجوز ویژه فرمانده نیروی هوایی انجام خواهد شد.

این اعلامیه رژیم صهیونیستی در پی اطلاعیه روز جمعه ایالات متحده آمریکا مبنی بر نقص احتمالی کارتریج‌های انفجاری در سیستم پرتاب خلبان در سیستم‌های ایجکت در سه مدل هواپیمای نظامی ایالات متحده از جمله جنگنده اف -۳۵ صورت گرفت که باعث توقف موقت برخی از عملیات‌های ایالات متحده شد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی به ناتوانی جنگنده اف ۳۵ این رژیم در مقابله با پهپادهای حزب الله اذعان کرده بودند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های اف ۳۵، در رهگیری پهپادها در میدان کاریش ناکام مانده‌اند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات پهپادهای مقاومت در میدان کاریش، بحث و جدل زیادی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

المیادین هم روز به نقل ار رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های پیشرفته اف ۳۵ نتوانسته‌اند پهپادهای حزب الله لبنان را سرنگون کنند و از این رو برای مقابله با آنها، جنگنده‌های اف ۱۶ فراخوانده شدند.

پیشتر نیز رسانه‌های اسرائیلی نوشتند: نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای سرنگونی پهپادهای حزب الله برفراز سکوی میدان گازی «کاریش» با مشکل مواجه شد و یکی از موشک‌ها هدف خود را از دست داد.

کد خبر 5551742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      4 6
      انشاالله نابود بشن کلا
    • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      4 20
      درسته،در اسرائیل هیچ جنگ افزار بدرد بخوری وجود نداره.بهترین جنگ افزار دنیا رو روسیه و ایران میسازن که در جنگ اوکراین مشخص شده،زنده باد فرمانده پوتین
      • محمد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
        0 0
        سلام فرمانده
    • مهدی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      5 12
      امریکاواروپا روبه تمام شدن