۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۳

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه:

اکثر ساختمانهای نا ایمن شهر ارومیه اداری و تجاری هستند

اکثر ساختمانهای نا ایمن شهر ارومیه اداری و تجاری هستند

ارومیه – رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اکثر ساختمانهای نا ایمن شهر ارومیه اداری و تجاری هستند، پیگیری های جدی در این زمینه باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی منافی عصر یکشنبه در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه افزود: تعداد ۱۸ ساختمان در منطقه یک، ۳۰ ساختمان در منطقه دو، ۴۰ ساختمان در منطقه سه، ۴۳ ساختمان در منطقه چهار و دو ساختمان در منطقه پنج ناایمن گزارش شده‌اند که از سوی آتش نشانی نیز ۵۷ و از سوی سازمان سرمایه گذاری نیز سه مورد گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساختمان‌ها و ساخت و سازهای پرخطر و ناایمن شهر ارومیه باید مورد توجه قرار گیرند، ادامه داد: اکثر ساختمان‌های ناایمن شهر ارومیه اداری و تجاری هستند که نیاز به توجه و صدور اخطارهای لازم برای این اماکن لازم و ضروری است و پیگیری‌های جدی در این زمینه باید انجام شود.

منافی تصریح کرد: در راستای توجه به سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست و مقابله با دفن غیراصولی پسماندها، نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های ذیربط در خصوص پیگیری حقوق عامه مورد توجه قرار گرفته و در کارگروه پسماند پیگیری شود و برای این امر با استفاده از اعتبارات ملی سایت دفن زباله نازلو با مطالعات دقیق و علمی مورد بهره برداری عملیاتی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر در خصوص خرید و نوسازی ماشین آلات سازمان آتش نشانی و مدیریت پسماند شهرداری در دستور کار قرار گیرد و عملیاتی شود.

وی تأکید کرد: وقوع سیلاب‌های ناگهانی در نقاط مختلف کشور خسارات جانی و مالی زیادی را در پی داشته که هشدار داده می‌شود، شهرداری و مدیریت اجرایی پیش بینی‌های لازم و اقدامات اساسی برای جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در ارومیه به کار گیرند.

کد خبر 5552640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha