۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

با انتخابات اعضای شورای شهرهای اسلامی؛

مدیریت تازه در پارلمان محلی قومس/ کرسی ریاست به افراد جدید رسید

مدیریت تازه در پارلمان محلی قومس/ کرسی ریاست به افراد جدید رسید

سمنان- انتخابات هیئت رئیسه شوراهای شهرها و روستاهای استان سمنان با معرفی روسای جدید پارلمان شهری، برگزار و از جمله مهمترین نتایج می‌توان به ریاست همتی در شورای شهر سمنان اشاره کرد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان سمنان برگزار شد تا چهره رؤسای جدید این شورا برای یک سال دوم شورای شهر، مشخص شود در شهر سمنان علی همتی با چهار رأی رئیس شد.

آن‌طور که روابط عمومی شورای شهر سمنان اطلاع رسانی کرده در این انتخابات مجید نظری با شش رأی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر، حسین گل هاشم با چهار رأی به عنوان خزانه‌دار و حسین موسوی دلازیانی با هفت رأی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر سمنان در دومین سال دوره ششم شورای شهر انتخاب شدند. گفتنی است مهدی خراسانیان رئیس سابق شورای شهر سمنان بود.

رؤسای شورای شهرهای دامغان و سمنان تغییر کردند

در شاهرود حمیده محبی به ریاست شورای شهر رسید هر چند میزان رأی او اعلام نشده است قبل از او ترابی ریاست شورای شهر را بر عهده داشت شواهد حاکی از آن است که مهدی ترابی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و حمیدرضا قنبریان به عنوان منشی شورای اسلامی شهر در دومین سال دوره ششم شورای شهر انتخاب شدند.

در انتخابات دومین سال از ششمین دوره شورای شهر دامغان خسرو فولادیان با پنج رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر دامغان انتخاب شد. حسن قادری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و علی ملاکاظمی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

فتح‌الله معینیان با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار در دومین سال از دوره ششم معرفی شد همچنین در ادامه این انتخابات مرتضی شادکام به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و صفر علیزاده به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر معرفی شدند پیش از معینیان پیش از این داوود عابدینی ریاست شورای اسلامی شهر گرمسار را بر عهده داشت.

مدیریت تازه در پارلمان محلی قومس/ کرسی ریاست به افراد جدید رسید

ترکیب آشنا در مهدی شهر

حبیب‌الله آقایان با پنج رأی برای دومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر مهدی شهر انتخاب شد تا بالاخره شاهد ابقای یک رئیس در شورای شهرهای استان سمنان باشیم. سیدمرتضی متولیان با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مهدیه سامعی به عنوان منشی شورای ششم شهر، علی‌اکبر معصومیان به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر و حسین عرب به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

این درست همان ترکیب شورای شهر مهدی شهر در نخستین سال از دوره ششم است که بدون تغییر باقی ماند. علی اصغر یعقوبی با اکثریت آرا به عنوان رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر سرخه انتخاب شد در واقع او در دو پست حائز اکثریت آرا شد که البته از لحاظ قانونی هیچ منعی نیز ندارد.

با اکثریت آرای اعضا، علیرضا ادهم به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر، حسین جمال به عنوان خزانه‌دار و حسن ادهم به عنوان منشی شورای اسلامی شهر در دومین سال دوره ششم شورای سلامی شهر انتخاب شدند.

رئیس شورای شهمیرزاد تغییر نکرد

عبدالخالق خاکسار به عنوان رئیس شورای اسلامی و سخنگوی این شورا برای دومین سال برگزیده شد ابوطالب نجابت با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر، یوسف رجبی به عنوان منشی شورای ششم شهر، مهدی کاظمی به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر و کوروش حصیرباف به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان انتخاب شدند. این همان ترکیب سال نخست از دوره ششم شورای شهر است.

حسین کاشفی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر درجزین انتخاب شد همچنین علی صفایی، به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر، معصومه سعیدی و محمدحسین اسلامی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر و محمد نیر به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

حمیدرضا عامری با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رویان برگزیده شد محمدعلی بیاری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و محمد علی بخشی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

مدیریت تازه در پارلمان محلی قومس/ کرسی ریاست به افراد جدید رسید

انتخابات در میامی برگزار شد

علی‌محمد عرب زینلی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کلاته خیج انتخاب شد. سید جلال‌الدین میری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و عبدالله غنچه به عنوان منشی شورای اسلامی شهر چهره هیئت رئیسه شورای شهر را برای دومین سال از دوره ششم شورای شهر، تشکیل دادند.

عباس صائمی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر میامی انتخاب شد تا جای مختار خالقوردی را بگیرد همچنین خالقوردی به عنوان نایب رئیس معرفی شد تا در واقع جای رئیس و نایب رئیس شورای شهر میامی برای سال دوم عوض شود.

سیدرضا حسینی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بی ارجمند انتخاب شد عالیه‌سادات آمیقی، به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و جابر بخشی، به عنوان منشی شورای اسلامی شهر بی ارجمند معرفی شدند تا دومین خانم عضو هیئت رئیسه شورای شهرهای استان هم معرفی شود.

شمس از بسطام معرفی شد

ناصر شمس با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بسطام انتخاب شد تا جای محسن حسنی را بگیرد احسان احمدی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و علی وکیلی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر، رأی اعتماد اعضا را دریافت کردند.

و در نهایت حسین یار محمدی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر مجن انتخاب شد. مسلم صحرایی، به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و زهرا کاظمی‌پور به عنوان منشی شورای اسلامی شهر برگزیده شدند تا سومین خانم نیز در عضویت هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای استان دیده شود.

در نهایت باید دید ترکیب جدید شورای اسلامی شهرهای استان در دومین سال شورای ششم، چه اتفاقاتی را رقم خواهند زد و مهمتر از همه اینکه آیا شاهد تغییراتی در شهرداری‌های شهرهای مذکور خواهیم بود یا خیر؟

کد خبر 5560113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha