رسانه صهیونیست:

عمان با پرواز هواپیماهای اسرائیل از آسمان خود موافقت نکرده است

عمان با پرواز هواپیماهای اسرائیل از آسمان خود موافقت نکرده است

یک رسانه صهیونیست گفت که سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز آسمان این کشور موافقت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای شرکت های اسرائیلی بر فراز حریم هوایی این کشور موافقت نکرده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه صهیونیستی «واینت» افزود که عمان تا کنون با عبور هواپیماهای این رژیم از آسمان خود موافقت نکرده است که با توجه به موافقت عربستان سعودی با استفاده شرکت های هواپیمایی اسرائیل از حریم هوایی این کشور، مقامات صهیونیست انتظار آن را نداشتند.

این پایگاه صهیونیستی ادامه داد: موافقت عمان در این خصوص از اهمیت زیادی برخوردار است و ضروری است چرا که بدون آن امکان خروج از آسمان عربستان به سمت اقیانوس هند و سپس به مقصدهای مختلف در شرق میسر نیست و در این صورت باید برای خروج از عربستان به سمت شرق، از آسمان یمن عبور کرد که این کار به دلیل جنگ در این کشور و عدم وجود روابط بین اسرائیل و یمن ممکن نیست.

این گزارش می افزاید: تنها یک احتمال درباره عمان می ماند که با اسرائیل رابطه دارد اما این کشور تا کنون با عبور هواپیماهای شرکت های اسرائیلی از آسمان خود موافقت نکرده است اما این موضوع در سطح سیاسی در حال بررسی قرار دارد نه از سوی شرکت های هواپیمایی.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی اخیراً از گشودن حریم هوایی عربستان سعودی به روی یک شرکت هواپیمایی این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که شرکت هواپیمایی العال توانست موافقت عربستان سعودی برای انجام پروازهای خود از حریم هوایی عربستان را کسب کند.

کد خبر 5560544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      تنگ کودک کش بودن این رژیم شریک نشده8
    • ع ا ز CA ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      اگر عمال بپذیرد که پروازها و روابط با صهیونیستها عادی بشود دیگر از لیست کشورهای مسلمان خارج شده و وارد لیست کشورهای طرفدار سر کوب مردم مظلوم فلسطین شده است و با این عمل خود دیگر نمیتوانند بگویند مسلمان هستند و هر گونه روابط با صهیونیستها بدین معنی که از دین اسلام خارج شدن .
      • جهانگیر US ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
        0 0
        جدا
    • FR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      نه بابا