۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم خبر داد؛

افزایش توقیف خودروهای قاچاق در محورهای استان قم

افزایش توقیف خودروهای قاچاق در محورهای استان قم

قم - مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم با اشاره به ناامن بودن محورهای استان قم برای قاچاقچیان، گفت: تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان دیگر از مسیر قم عبور نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیری پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان قم اظهار داشت: قم در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار دارد که به همین علت شاهد عبور کاروان‌های قاچاق کالا از محورهای استان قم به سمت دیگر مناطق کشور هستیم.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم با اشاره به ناامن بودن محورهای استان قم برای قاچاقچیان گفت: تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان دیگر از مسیر قم عبور نمی‌کنند و شاهد کاهش قاچاق در استان قم و افزایش توقیف خودروهای قاچاق در محورهای استان قم هستیم.

امیری با بیان اینکه بخش عمده قاچاق در محورهای استان قم توسط خودروهای شوتی انجام می‌شود افزود: خروجی‌های استان تحت کنترل کامل است و در این زمینه اقدامات مناسبی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه ابراز داشت: بحث قاچاق دام نیز که به یک موضوع کشوری تبدیل شده مورد توجه است و بازرسان در خروجی‌های قم مستقر شده و با اجرای طرح‌هایی از جمله صدور مجوز و پلاک کوبی دام‌ها از قاچاق دام‌ها جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم همچنین بیان داشت: در سطح شهر قم بازدیدهای مستمری توسط دستگاهی همچون صمت از فروشگاه‌ها صورت می‌گیرد و کالاهای قاچاق شناسایی شده ضبط و بر اساس مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 5560733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha