۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

اسماعیلی در مراسم روز خبرنگار خبر داد؛

لایحه جامع روزنامه‌نگاری به‌زودی تصویب می‌شود

لایحه جامع روزنامه‌نگاری به‌زودی تصویب می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم روز خبرنگار با عنوان «روایت اول»، از تدوین لایحه جامع روزنامه‌نگاری و تصویب آن ظرف ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم روز خبرنگار با عنوان «روایت اول» از خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کشور تقدیر کرد.

او ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تشکر از مجریان برنامه در معاونت مطبوعاتی، روز خبرنگار و یاد خبرنگاران درگذشته را گرامی داشت و گفت: در سال گذشته تلاش کردیم برای نظام رسانه‌ای فعالیت‌های لازم را انجام دهیم که مهم‌ترینش همین لایحه‌ای است که در کمیسیون فرهنگی دولت مصوب شد و الان آماده طرح در هیئت دولت است. لایحه جامع روزنامه‌نگاری که دهه‌هاست جزو مطالبات جامعه رسانه‌ای کشور بوده اما تاکنون به سرانجام نرسیده بود.

اسماعیلی افزود: بیش از سه ماه روی این لایحه کار و تلاش کردیم همه مطالبات چندین ساله خبرنگاران را در آن لحاظ کنیم. امیدواریم مراحل تصویب را در دولت و مجلس طی کند و فضای جدیدی را در رسانه رقم بزند.

او در پایان ضمن تشکر از خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: ایشان و سایر وزرا مثل آقای زارع‌پور، جوایز زیادی را برای خبرنگاران در نظر گرفته‌اند که به مرور ارائه خواهد شد.

کد خبر 5562975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha