۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴

سرپرست مدیریت نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

امروز آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها در قزوین

امروز آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها در قزوین

قزوین- سرپرست مدیریت نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی قزوین گفت: نانوایی ها تا پایان روز سه شنبه برای نصب تابلوی مشخصات در جلوی درب واحدهای نانوایی مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود نایب فرجی اظهار کرد: آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات در جلوی درب واحدهای نانوایی تا پایان روز سه شنبه ۲۵ مردادماه جاری در این استان است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: تمامی واحدهای نانوایی موظفند بر اساس مصوبه ستاد امنیت غذایی استان قزوین تا پایان امروز به نصب این تابلوها اقدام کنند.

وی بیان کرد: نصب نبودن تابلو در واحدهای نانوایی پس از مهلت یاد شده به منزله تخلف صنفی شناخته شده و ۱۰ درصد از سهمیه آرد نانوایی کسر می‌شود.

این مسئول افزود: در این تابلو باید اطلاعاتی شامل ساعت کار، وزن چانه و نان، روز تعطیل، قیمت مصوب و غیره برای عموم شهروندان قابل رؤیت باشد.

نایب فرجی عنوان کرد: این اقدام با هدف اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص قیمت مصوب و روز تعطیل انجام شده و از بروز تخلفات صنفی مثل تعطیلی خودسرانه، کم فروشی و قیمت‌های غیر کارشناسی جلوگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: یک هزار و ۶۳۰ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد که همه آن‌ها باید به نصب این تابلوها اقدام کنند.

کد خبر 5564765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha