۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳

معاون وزیر دفاع روسیه:

همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است

همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است

معاون وزیر دفاع روسیه امروز در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «الکساندر فومین» (Alexander Fomin) معاون وزیر دفاع روسیه در دیدار با علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح ایران در سخنانی اعلام کرد: همکاری های نظامی و نظامی-فنی روسیه و ایران از پویایی خاصی برخوردار است.

این دیدار امروز سه شنبه در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو انجام شد.

در این گفتگو، طرفین با اشاره به پویایی مثبت در توسعه روابط دوجانبه در زمینه همکاری های نظامی و نظامی-فنی، زمینه‌ های تعامل امیدوار کننده‌ ای را شناسایی و راه‌ های اجرای آن را تشریح کردند.

معاون وزیر دفاع روسیه در این خصوص افزود: از اینکه در رویداد امروز در کنار هم بودیم متشکرم. همچنین می خواهم از طریق شما از تمامی رهبران نظامی و سیاسی ایران به دلیل پویایی ویژه در توسعه روابط در حوزه نظامی و فنی- فنی، از جمله علی‌ رغم تحریم‌ های متعددی که طی چندین و چند دهه رخ داده است، تشکر کنم.

وی در ادامه به اهمیت مشارکت روسیه و ایران در تضمین ثبات و امنیت منطقه نیز اشاره کرد.

به گزارش اسپوتنیک، معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح ایران هم متقابلاً به تعهد ایران به توسعه همکاری های همه جانبه با روسیه اشاره کرد.

کد خبر 5565001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha