۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵

اطلاعیه روابط عمومی وزارت دفاع؛

آزادگان استواری ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کردند

آزادگان استواری ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کردند

وزارت دفاع در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت آزادگان در طول سال‌های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ صفحه افتخار آمیزی که برای همیشه بر مصحف زرین عصر انقلاب اسلامی نقش بست و یاد آور دوره‌ای است مفتخر و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر یاد و خاطره شهیدان جاویدان راه عزت و غیرت دینی و ملی را در فضای کشور پراکندند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال‌های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد تا همواره در افق تاریخ به سرمایه‌ی وجود این نسل طلایی و ایمان محور بالیده شود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان و خانواده‌ی محترمشان را در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستار است.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

کد خبر 5565340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha