۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹

با صدور پیامی؛

قزوه درگذشت کیومرث عباسی قصری را تسلیت گفت

قزوه درگذشت کیومرث عباسی قصری را تسلیت گفت

مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت کیومرث عباسی قصری شاعر پیشکسوت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما با صدور پیامی درگذشت کیومرث عباسی قصری شاعر پیشکسوت را تسلیت گفت.

در پیام قزوه آمده است:

دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما درگذشت شاعر متعهد انقلاب استاد کیومرث عباسی قصری را به خانواده محترم ایشان و شاعران انقلاب تسلیت گفت. استاد عباسی قصری از شاعران انقلاب و دفاع مقدس و از چهره‌های ارزنده شعر امروز ایران، صاحب آثار درخوری در حوزه شعر انقلاب و دفاع مقدس، یکی از چهره‌های صاحب نام ادبی در خطه کرمانشاه و قصر شیرین به شمار می‌آمد. استاد قصری همواره مشوق نسل جوان و همراه و یاور استعدادهای ادبی کشور بود و آثار ارزشمندی در حوزه شعر انقلاب و نیز شعر آئینی به جامعه ادبی ایران و زبان فارسی تقدیم داشته است.

استاد کیومرث عباسی قصری ادیبی توانا و متخلق به اخلاق حسنه، از دیار زاگرس نام نیکی فراهم کرده بود و شعر و دانشی دلنشین داشت.

همچنین شواری شعر سازمان صدا و سیما درگذشت این شاعر ارزنده را به خانواده استاد قصری و شعر دوستان و مردم خطه کرمانشاه و قصر شیرین و مشتاقان زبان و ادبیات فارسی تسلیت می‌گوید. باشد تا یاد و نامش را گرامی داریم.

کد خبر 5567823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha