۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تجهیزات پزشکی بخش‌های درمانی استان بوشهر ارتقا می‌یابد

تجهیزات پزشکی بخش‌های درمانی استان بوشهر ارتقا می‌یابد

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تجهیزات پزشکی بخش‌های درمانی استان بوشهر ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان‌پناه بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم تقدیر از پزشکان متخصص مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر با تبریک روز پزشک اظهار داشت: پزشکان نقشم هم و تأثیرگذاری در ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: پزشکان مراکز درمانی در همه زمینه‌ها با تمام تلاش و توان خود به ویژه در ایام مبارزه با کرونا جانانه ایستادند و حافظ جان شهروندان شدند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب بوشهر به عنوان تنها مرکز تخصصی استان با بهره گیری از متخصصان حاذق خدمات حیاتی به بیماران ارائه می‌کند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه رضایتمندی مردم از دریافت خدمات همواره در اولویت قرار دارد افزود: توسعه و ارتقا بخش‌های درمانی و همچنین تجهیزات پزشکی به روز برای دست یابی به استانداردهای عالی خدمت از اهمیت بالایی برخوردار است که با عنایت پروردگار شاهد تحول چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت گرامیداشت زادروز حکیم بوعلی سینا و همزمان با روز پزشک با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر از پزشکان این مرکز تقدیر کرد.

کد خبر 5571099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha