۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

آغاز مسابقات مینی‌فوتبال پیشکسوتان خوزستان

آغاز مسابقات مینی‌فوتبال پیشکسوتان خوزستان

اهواز- دبیر کمیته مینی‌فوتبال هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان از آغاز مسابقات پیشکسوتان خوزستان با حضور ۱۳ تیم خبر داد.

سید علیرضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات مینی‌فوتبال پیشکسوتان خوزستان با حضور ۱۳ تیم در ۴ گروه به میزبانی تربیت بدنی فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته مینی‌فوتبال هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: شاهین اهواز، بانک صادرات و شهدای ناصر خسرو تشکیل دهنده گروه نخست هستند.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده هر شب به میدان می‌روند، افزود: تربیت بدنی فولاد خوزستان، تاکتیک اندیمشک، شهرداری مسجد سلیمان و صدای ساحل در گروه دوم رقابت‌ها حضور دارند.

دبیر کمیته مینی‌فوتبال هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: آریان اهواز، منتخب رامهرمز و شهدای کارگر در گروه سوم برابر هم قرار خواهند گرفت.

شریفی با اشاره به اینکه قهرمان مسابقات مینی‌فوتبال پیشکسوتان خوزستان پس از ۲۳ مسابقه مشخص می‌شود، ادامه داد: برق منطقه‌ای، میثم اهواز و شهید علیداد دهدز در چهارم گروه مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

وی گفت: در این رشته نوپا توانستیم که علاقه‌مندان خوبی را جذب کنیم و با توجه به استقبال خوب از این رشته در آینده، تعداد علاقه‌مندان به این رشته بیشتر شود.

به گزارش مهر، در بازی مینی‌فوتبال هر تیم شامل ۶ بازیکن است و زمان بازی نیز دو نیمه ۲۵ دقیقه‌ای و ابعاد زمین شامل طول ۴۶ تا ۵۰ متر و عرض ۲۶ تا ۳۰ متر است و در چمن طبیعی، مصنوعی و خاکی می‌توان مسابقات آن را برگزار کرد.

کد خبر 5572225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha