در جدیدترین مواضع مطرح شد؛

پاسخ کنایه آمیز عضو ائتلاف فتح عراق به اظهارات اخیر وزیر صدر

پاسخ کنایه آمیز عضو ائتلاف فتح عراق به اظهارات اخیر وزیر صدر

یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.

در همین رابطه مختار الموسوی عضو ائتلاف فتح تصریح کرد که سیاست توئیتری و اظهارات سیاسی فریبنده قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد که خواسته برخی از افراد مبنی بر برگزاری مجدد انتخابات بدون حضور احزاب صاحب قدرت و طبقه سیاسی‌ای که از سال ۲۰۰۳ زمام امور کشور را به دست داشته‌اند، تعجب‌برانگیز است.

این عضو ائتلاف فتح افزود: اگر این طبقه سیاسی کنار گذاشته شوند، بنابراین از کجا جناح‌های سیاسی‌ای فراهم کنیم که در انتخابات شرکت کنند؟ برای مثال آیا می‌توان آن‌ها را از خارج وارد کرد؟

الموسوی تأکید کرد: جناح‌های سیاسی کنونی هستند که در انتخابات شرکت می‌کنند اما با تکیه بر معیارهای مهمی که برای انتخاب شخصیت‌های مناسب در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 5574728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      صدرمخواهد خود اهمیت ردیف سیدحسن نصراله ببیند اماانکجا واین کجا صدرباتحریک بیگانگان درمقابل ملت عراق ایستاده وان بخاطرلبنان فرزن عزیزش رافداکرد