آخرین تحولات فلسطین؛

زخمی شدن ۳ فلسطینی در جنین/عملیات تیراندازی در نابلس و جنین +فیلم

زخمی شدن ۳ فلسطینی در جنین/عملیات تیراندازی در نابلس و جنین +فیلم

منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که شامگاه گذشته برای دومین بار در روز شنبه، شهرک صهیونیست نشین کوخاو یعکوف در نزدیکی قدس اشغالی هدف تیراندازی از سوی فلسطینی ها قرار گرفته است.

وبگاه شهاب نیوز همچنین با انتشار تصاویری از درگیری شامگاه گذشته، میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهرک صور باهر در قدس اشغالی خبر داد.

وبگاه قدس الاخباریه نیز امروز گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین بامداد امروز با نظامیان صهیونیست در نابلس درگیر شده و به سوی آنها تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی همچنین از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی نظامیان صهیونیست در خیابان حیفا در شهر جنین خبر دادند. هنوز جزئیات بیشتری از این عملیات تیراندازی و زخمی شدن احتمالی صهیونیست‌ها در آن منتشر نشده است. تصاویر مرتبط با این رخداد را در اینجا مشاهده می کنید:

کد خبر 5574825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha