وزارت دفاع روسیه:

۳ موشک رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر به سوریه منهدم شد

۳ موشک رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر به سوریه منهدم شد

وزارت دفاع روسیه از رهگیری و انهدام سه موشک رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز اخیر به سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، معاون رئیس مرکز روسی مصالحه بین طرف‌های درگیر در سوریه از رهگیری و انهدام ۳ موشک رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز اخیر به سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرلشکر اولیگ ایگوروف گفت: ۸ جنگنده تاکتیکی نیروی هوایی اسرائیل از نوع اف ۱۶ بدون ورود به حریم هوایی سوریه اقدام به حمله کردند.

وی افزود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با ۸ موشک هدایت شونده و ۸ خمپاره تأسیسات فرودگاه نظامی نیرب در حلب و فرودگاه بین المللی دووالی در جنوب شرقی دمشق را هدف قرار دادند.

معاون رئیس مرکز روسی آشتی در سوریه در عین حال گفت که پدافند هوایی سوریه موفق شد سه فروند از موشک‌های رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم نماید.

شب گذشته، خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد بود: دشمن صهیونیستی فرودگاه بین المللی حلب را هدف حمله موشکی قرار داد و این حمله منجر به خسارت مادی در فرودگاه شد.

فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می‌کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می‌رساند و تاوان خواهد پرداخت.

وی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های دمشق و حلب اعلام کرد: سوریه در برابر حملات اسرائیل ساکت نخواهد ماند و اسرائیلی‌ها دیر یا زود تاوان خواهند داد.

فیصل المقداد تاکید کرد: سوریه ایستادگی کرده و خواهد کرد و از مواضعش عقب نخواهند نشست و دشمن اسرائیلی دلخوش نباشد و در محاسبات خود اشتباه نکند و به این توهم نیافتد که موضع سوریه تغییر خواهد کرد.

کد خبر 5579385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 0
      ای خاک بر سرتان از حزب الله یاد بگیرید