۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۰۶

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

لزوم تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان

لزوم تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبیین و روشنگری با بیان حقیقت برای مردم محقق خواهد شد و همه باید برای بیان حقیقت‌های انقلاب به مردم و نسل جوان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه مسئول جدید تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: در فضای نبرد رسانه‌ای امروز که بر علیه انقلاب راه اندازی شده است اهمیت اصل خبر رسانی نیاز به توضیح و بیان ندارد.

وی افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تبیین و جهاد گویای این است که مسائل انقلاب و اهمیت آن باید تا به امروز بیان می‌شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند در سوره بقره یهود را به دو دلیل کتمان حقیقت و همچنین عدم تبیین و روشنگری جامعه وقت مذمت می‌کند.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: تبیین و روشنگری با ارائه اصل موضوعات و بیان حقیقت برای مردم محقق خواهد شد و همه باید برای بیان حقیقت‌های انقلاب به مردم و نسل جوان تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: اهمیت خبر و اهمیت رساندن اخبار به نسل‌های بعدی از اصل موضوع یک ضرورتی انکارناپذیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید امروز فقط تلویزیون را یک رسانه بدانیم، تصریح کرد: منبرها، مداحی‌ها، نقاشی‌ها، تجسم و هنر از مصادیق رسانه هستند.

وی با اشاره به حوادث کربلا با بیان اینکه امام حسین (ع) خود یک رسانه ابدی است، بیان کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز عاشورا زنده و پویا است.

آیت الله اسلامی در پایان با بیان اینکه باید باید قدر رسانه‌های انقلابی وشیعی را بدانیم و نیروهای خود را بیفزاییم، یادآور شد: دنیا از رسانه خود بر علیه اهل بیت استفاده می‌کند و نیاز است رسانه‌های ما با قدرت و غیرت دینی شبهات را پاسخ بگویند.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام احمدی، حجت‌الاسلام حبیبوند به عنوان مسئول جدید معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه استان قزوین معرفی شد.

کد خبر 5580839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha