۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱

معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛

پرداخت وام به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در عزیمت به کربلا

پرداخت وام به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در عزیمت به کربلا

اردبیل - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برای کارکنانی که قصد عزیمت به کربلا و حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند وام ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رهبر بعدازظهر دوشنبه در مراسم رؤیای حرم که در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ اعزام دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل به مراسم اربعین حسینی (ع) ۲۰ شهریور و تاریخ بازگشت از کشور عراق نیز ۲۷ شهریور خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای کارکنانی که عازم پیاده‌روی اربعین خواهند بود، وام قرض‌الحسنه ۵ الی ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: کمک هزینه بلاعوض برای کارکنان و اساتید مبلغ یک میلیون تومان است که شامل هزینه پذیرایی و اتوبوس بوده و برای راحتی زائران پیش‌بینی شده است.

رهبر تصریح کرد: مرخصی تشویقی یا مأموریت بدون مزایا هم برای افراد حاضر در کاروان دانشگاه و افرادی که به صورت شخصی به زیارت اربعین می‌روند، در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تسهیلات دانشجویان نیز گفت: وام دانشجویی ۳ میلیون تومان است که به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: کمک هزینه بلاعوض یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای دانشجویان خواهد بود و موجه شدن غیبت‌ها نیز برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 5582556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha