۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۹

سرلشکر باقری:

رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نمایشی از ایمان، مهارت و آموزش بالا بود

رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نمایشی از ایمان، مهارت و آموزش بالا بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: صبح پنجشنبه هفدهم شهریور ادامه رزمایش نیروی زمینی ارتش در شرق اصفهان را شاهد بودم.

وی تاکید کرد: طبق سناریو، دشمن فرضی قصد تهاجم به مرزهای زمینی کشور عزیزمان را داشت و نیروی زمینی ارتش با تسلط اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پیشدستی کرد و دشمن را منهدم نمود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه مطلب خود آورده است: عملیات‌های تهاجم پهپادی، موشکی، آتش تهیه سنگین، آتش و مانور زرهی و پیاده کردن نفر و بار با چتر از هواپیما در جناح منطقه نبرد بخش‌های گوناگون این رزمایش بود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد، نوشت: انشاالله که مورد قبول و رضایت خداوند متعال، امام زمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا خواهد بود.

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ»

کد خبر 5585210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha