۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۵۰

نماینده مردم آبادان در مجلس:

سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه آموزش و پرورش ترک فعل کرده است

سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه آموزش و پرورش ترک فعل کرده است

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در موضوع آموزش و پرورش با وجود زمان اندک باقی مانده به بازگشایی مدارس اما ترک فعل کرده است.

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حالی که فقط چند روز تا آغاز بازگشایی مدارس باقی مانده اما سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص اقدامی نکرده است.

وی افزود: فرماندار ویژه آبادان جلسه ستاد بازگشایی مدارس را با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرهای آبادان، اروندکنار و دهیاران برگزار کرد که به دلیل اهتمام ویژه و پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که داشت از فرماندار سپاسگزارم.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به ماده ۶۵ تصریح کرد: در حالی که حدود ۸۰ هزار دانش‌آموز شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در مهرماه باید مدرسه بروند، چرا تاکنون سازمان منطقه آزاد اروند با وجود ابلاغ ماده ۶۵، جلسه «شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند» را برگزار نکرده است؟

مولوی در ادامه بی توجهی به آموزش و پرورش را مغایر با سیاست‌های کلان کشور دانست و تاکید کرد: اگر همین امروز سازمان منطقه آزاد اروند جلسه شورای آموزش و پرورش را برگزار کند، دیر شده و به طور حتم این سازمان در وظایف خود ترک فعل کرده که این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنم.

وی عنوان کرد: شورای سلامت، شورای آموزش و پرورش، شورای اشتغال و شورای تأمین جزو شوراهای مهم هستند که چرا جلسات این شوراها تشکیل نمی‌شود؟

مولوی گفت: آنهایی که مدعی ابلاغ و اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی هستند، بدیهی است که خودشان اولین افرادی هستند که اصل این ماده را قبول ندارند.

کد خبر 5589282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حاجی علی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      0 0
      از مقام محترم تقاضا دارم برای اشتغال جوانان در روستاهای مستعد اروندکنار لطفاً جوانان نخبه و کار آفرینان را از همه نظر حمایت کنید.