۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲

بازیگران جدید «شهر فرنگ» به‌زودی معرفی می‌شوند

بازیگران جدید «شهر فرنگ» به‌زودی معرفی می‌شوند

چالش بازیگری طنز «رادیو صبا» برای جذب بازیگر طنز در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، اولین چالش بازیگری طنز رادیو صبا از مجموعه چالش‌های گویندگی و اجرای این شبکه رادیویی روز سه شنبه ۲۲ شهریور در حضور جمعی از مدیران این شبکه رادیویی و برگزیدگان در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدای صدا و سیما برگزار شد.

مهدی ساعی مدیر گروه تفریحات و مسابقات رادیو صبا، به عنوان داور این دوره به شرکت کنندگان توصیه کرد تا قبل از حضور روی صحنه کاملاً نقش خود را درک کرده و موقعیت، سن شخصیت و حتی لوکیشن که این نمایش اتفاق افتاده را به خوبی درک کرده باشند.

ساجد قدوسیان کارگردان «شهرفرنگ» به عنوان داور دیگر این چالش به برگزیدگان گفت: مخاطب رادیو بسیار باهوش و فرهیخته است در نمایش رادیویی بهتر است از لهجه یا گویش استفاده نشود، مگر اینکه کاملاً روی آن مسلط باشید نباید در اجرای یک نمایش، لهجه به صورت ناقص معرفی شود و یا به گونه‌ای باشد که مخاطب فکر کند قصد تمسخر داریم.

داریوش بشارت و آرش راسخ بازیگرانی از جنگ «شهر فرنگ» بودند که با بازی نقش‌های مختلف در کنار شرکت کنندگان، نمایش‌هایی رادیویی را اجرا می‌کردند.

در پایان این چالش از میان برگزیدگان کسانی که قابلیت بازیگری و طنازی لازم در اجرای رادیویی را داشته باشند انتخاب می‌شوند.

برای این علاقه‌مندان یک دوره آموزشی در نظر گرفته شده است که بعد از گذراندن این دوره می‌توانند به عنوان کارآموز به تیم بازیگری «شهر فرنگ» اضافه شوند و با کسب تجربه در این برنامه از بازیگران طنز رادیویی خواهند شد.

نتیجه این چالش بازیگری بعد از ارزیابی داوران از طریق سایت رادیو صبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 5590021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha