۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی از نیازهای استان بوشهر است

ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی از نیازهای استان بوشهر است

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی یکی نیازهای اصلی بهداشت و درمان استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده عصر سه‌شنبه در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تلاشی جهادی، نگاه دلسوزانه به استان و خدمت خالصانه، به مردم استان بوشهر در حال ارائه خدمات است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان بوشهر بر اساس کار جهادی و شبانه‌روزی است.

ملکی زاده بابیان اینکه تربیت مدیران جوان تراز انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی باکیفیت در حوزه بهداشت در دستور کار دانشگاه است، اضافه کرد: انتخاب و انتصاب مدیران انقلابی، جوان و ولایی در دستور کار قرار داده‌ایم که هم‌اکنون بخش زیادی از این کار صورت گرفته است به‌گونه‌ای که برخی از رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و مدیران دانشگاه متولد دهه ۶۰ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: استفاده از بانوان ولایی در پست‌های مدیریتی نیز در دستور کار قرار داده‌ایم که به‌عنوان یکی از سندهای افتخار خود می‌دانیم.

وی با اشاره به حوزه پروژه‌های عمرانی، تخت‌های بیمارستانی و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: ۱۲ پروژه عمرانی را به ارزش ۱۴۱ میلیارد تومان در هفته دولت با کار جهادی افتتاح و به بهره‌برداری رسید و همچنین ۲۴ پروژه حوزه سلامت نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است که حدود ۵۰ درصد اعتبارات این پروژه‌ها نیز تأمین‌شده است.

ملکی زاده افزود: با توجه به سفر دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان بوشهر و قول مساعدشان امیدواریم تا دو الی سه ماه آینده اسکلت بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) به اتمام برسد.

تکمیل بیمارستان برازجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: تکمیل بیمارستان برازجان و بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: برخی از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر که سال‌های زیادی بر زمین‌مانده بود با پیگیری‌های صورت گرفته و دعوت از وزیر و معاونین در سفرهای متعدد موفق شدیم به پایان برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بحث فرهنگی نیز از نگاه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مغفول نمانده است و در همین راستا احیا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را دستور کار قرار داده‌ایم.

ملکی زاده بابیان اینکه بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر که اکثریت اعضای آن از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند گفت: در سال‌های گذشته یک موکب بهداشتی و درمانی در راهپیمایی عظیم اربعین در کشور عراق از استان بوشهر مستقر بوده که در سال جاری به ۶ موکب افزایش دادیم که برخی از معاونین و رؤسای بیمارستان‌های دانشگاه در این موکب‌ها خدمات ارائه داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای اینکه در حرکت عظیم اربعین سهمی داشته باشد ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز راهی این سفر معنوی برای زیارت کرد و همچنین ۴ ناوگان آمبولانس با ۸ تکنیسین و دو دستگاه اتوبوس نیز در اختیار ستاد اربعین قرار داده بودیم.

ملکی زاده افزود: داشتن حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسئولین استانی مایه پشت‌گرمی و باعث افتخار تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و انگیزه این تیم را برای انجام‌وظیفه‌های محوله مضاعف کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بتواند با کار جهادی حوزه سلامت را به نقطه‌ای که شایسته مردم خونگرم و ولایی استان بوشهر است، برساند.

کد خبر 5594264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha