در آستانه عید غفران رخ داد؛

آماده باش کامل پلیس رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت کنیسه‌ها

آماده باش کامل پلیس رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت کنیسه‌ها

منابع صهیونیستی از استقرار هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت کنیسه‌ها در آستانه عید غفران (از اعیاد یهودی) خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، منابع صهیونیستی از استقرار هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت کنیسه‌ها در آستانه عید غفران (از اعیاد یهودی) خبر دادند.

شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت کنیسه‌ها در جریان عید غفران، هزاران نفر از نیروهای خود را در اراضی اشغالی مستقر خواهد کرد.

این شبکه اعلام کرد که به سبب هشدارها در مورد احتمال انجام عملیات‌های مقاومتی از سوی  فلسطینی ها، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

شبکه کان تاکید کرد که از روز گذشته به ویژه در شهر قدس وضعیت فوق‌العاده اعلام شده و نیروهای پلیس به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

گفتنی است در روزهای اخیر در آغاز اعیاد یهودی ، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند که این رخداد با واکنش گروه های مختلف فلسطینی همراه شده است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز امروز در بیانیه ای عملیات های مقاومتی فلسطینی ها را ناشی از هتک حرمت مکرر مسجدالاقصی از سوی اشغالگران صهیونیست دانست.

کد خبر 5600941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha