۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۷:۵۴

فوتسال قهرمانی آسیا - کویت

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن و اعلام دلیل باخت به عربستان

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن و اعلام دلیل باخت به عربستان

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن دلیل باخت این تیم مقابل عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد. ‌

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از امروز سه شنبه وارد مرحله یک چهارم نهایی می‌شود. در یکی از دیدارهای این مرحله، از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی ژاپن به مصاف اندونزی می‌رود.

ژاپن در مرحله گروهی ابتدا با قبول شکست ۲-۱ برابر عربستان شوکه شد اما در ادامه با شکست کره جنوبی و ویتنام موفق شد به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله حذفی راه یابد.

«کنیچیرو کُگوره» سرمربی تیم ملی ژاپن در آستانه دیدار با اندونزی در مرحله حذفی گفت: ما زمان سختی را در مرحله گروهی به خاطر باخت در بازی اول داشتیم اما بازی به بازی بهتر شدیم.

سرمربی تیم ملی ژاپن ادامه داد: ۱۴ بازیکن داریم که ۱۰ نفر از آنها برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. در این بازی‌ها کمی تجربه کسب کردیم. بازی اول همیشه سخت است و بازیکنان کمی عصبی بودند. سبک بازی عربستان سعودی به دلیل دفاع منطقه‌ای آنها متفاوت بود.

کنیچیرو افزود: اما بعد از آن جلسه تیمی داشتیم و ذهنیت بازیکنان را تغییر دادیم. اکنون باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و مطمئنم که بازیکنان این کار را انجام خواهند داد.

سرمربی ژاپن همچنین با اشاره به برد ۲ بر صفر مقابل ویتنام که باعث صدرنشینی ژاپن در مرحله گروهی شد، گفت: اگر ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر برنده می‌شدیم بهتر بود اما توانستیم به هدفمان یعنی صدرنشینی دست یابیم. دو بازی اخیر را بدون گل خورده به پایان رساندیم و فکر می‌کنم که تک تک ما به عنوان یک تیم در حال رشد هستیم.

کنیچیرو با بیان ژاپن این تیم در صورت بر ۱ بر صفر مقابل ویتنام به عنوان تیم دوم جدول صعود می‌کرد، تصریح کرد: در این صورت ممکن بود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایران برویم اما زیاد نگران نتیجه نبودم و به بازیکنان می‌گفتم "بیایید اول برنده بشویم".

کد خبر 5601955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرتضی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      اگه تو گروهتون دوم می‌شدید که الان خونه بودی