۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

نایب قهرمان وزنه‌برداری آسیا:

باید نقاط ضعفم را برای آینده برطرف کنم/ هدفم کسب سهمیه المپیک است

باید نقاط ضعفم را برای آینده برطرف کنم/ هدفم کسب سهمیه المپیک است

نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، علی داودی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا اظهار داشت: رقابت بین من و گورمیناسیان رقیب ارمنی بود که جزو وزنه‌برداران خیلی خوب و صاحب نام در وزنه‌برداری دنیاست. برنامه این بود در حرکت یک‌ضرب فاصله را با حریف کمتر کنیم و در دوضرب جلو بیفتیم، اما متأسفانه در یک‌ضرب به دلیل مشکلات جزئی تکنیکی که داشتم، طبق برنامه پیش نرفت. به محض این که به اردو برگردم در تمرینات روی این مشکلات تکنیکی در یکضرب کار می‌کنم تا برای مسابقات جهانی آماده شوم.

وی با اشاره به دلایل دوری یکساله از مسابقات گفت: آسیب دیدگی که از ناحیه کتف داشتم تشدید شده بود. اینها بهانه نیست و حتماً روی نقاط ضعفم کار می‌کنم. در حرکت دوضرب از نظر قدرت و تکنیک نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌ام، اما در یک‌ضرب تقریباً ۲ ماه هست که تمرین با وزنه‌های سنگین را شروع کرده‌ام. با توکل به خدا تلاش می‌کنم که در کمتر از ۲ ماه دیگر در کلمبیا یک‌ضرب قشنگ‌تری بزنم و جبران کنم.

داودی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط اردو نسبت به قبل خیلی بهتر شده و امیدواریم بهتر از این شود. تلاشم می‌کنم برای المپیک پاریس سهمیه بگیرم. می دانم راه کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است، اما تمام تلاشم را خواهم کرد.

کد خبر 5610746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha