۸ مهر ۱۳۸۶، ۱۲:۲۷

قریبیان با قاتل بیرحم "پازل" رو به رو می‌شود

فیلم تلویزیونی "پازل" به کارگردانی علی غفاری و بازی فرامرز قریبیان و شیرین بینا برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده می‌شود.

سیداحمد میراعلایی تهیه کننده فیلم تلویزیونی "پازل" در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: "تصویربرداری این فیلم سوم مهرماه در تهران کلید خورد و تمام تلاشمان این است که این اثر برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده شود. به همین دلیل به شکل همزمان تدوین فیلم توسط یعقوب غفاری در حال انجام است و اکبر توکلی نیز موسیقی آن را می‌سازد."

وی "پازل" را فیلمی متفاوت در ژانر پلیسی معرفی و خاطرنشان کرد: "برای نخستین بار در آثار تلویزیونی پلیسی به زوایایی تازه از خدمات و توانایی های ناجا و جرایم سازمان یافته پرداخته ایم. بنابراین با توجه به ویژگی های ساختاری و جذابیت های داستان فکر می کنم "پازل" یکی از آثار موفق و پرمخاطب سیما بشود."

در فیلم تلویزیونی "پازل" علاوه بر قریبیان و بینا، بازیگرانی چون شاه علی سرخانی، افشین نخعی و مهسا مهجور بازی دارند. این فیلم به مدیریت ناصر محمودکلایه تصویربرداری می شود و فیلمنامه آن را حمید مسلمی نوشته است. در خلاصه داستان فیلم آمده: سرهنگ امیر کاویان در آستانه بازنشستگی با پرونده‌ای پیچیده درگیر می شود و برای حل این پرونده می کوشد. این آغاز رویارویی او با قاتلی بیرحم است.

کد خبر 561283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha