۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۲

امیر دادرس اعلام کرد؛

استفاده آمریکا از گروه‌های افراطی برای تحت فشار قرار دادن ایران

استفاده آمریکا از گروه‌های افراطی برای تحت فشار قرار دادن ایران

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها و منافقان سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد .

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه دوره دکترای تخصصی مدیریت دفاعی و دهمین دوره دکترای عالی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور امیر محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد.

امیر دادرس با اشاره به اهمیت دوره دکترای تخصصی مدیریت دفاعی، گفت: شما دانشجویان در محیطی قرار گرفته‌اید که بایستی قدردان این جایگاه باشید و بدانید که ارتش جمهوری اسلامی ایران به دانش و توانایی‌های شما چشم دوخته است.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) گفت: ما نیروهای مسلح بایستی با الگو قرار دادن نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) همواره پیرو راه این بزرگواران باشیم و بدانیم که مأموریت‌ها و رفتارهای نظامیان و نیروهای مسلح موجب زینت کشور و عزت دین است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به تلاش‌های دشمنان و در رأس آنان آمریکا و متحدانش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها، منافقان و … سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد تا از مواضع خود صرف نظر کنند اما ملت و نیروهای مسلح ما با بصیرت و فهم منطقی از مسائل، با صبر و استقامت دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهند گذاشت.

امیر حسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در این مراسم گفت: ما در سطح دافوس از مطرح ترین اساتید کشوری، ارتش و سایر نیروهای مسلح در آموزش‌های خود بهره‌مند هستیم چرا که معتقدیم دافوس مکانی است که آینده ارتش را رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ما یقین داریم که آموزش‌های ارائه شده در این دانشگاه، نیازهای فرماندهان را در نیل به اهدافشان تأمین خواهد کرد

کد خبر 5612865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha