۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲

ویژه دانشجویان علوم پزشکی؛

مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه تا ۶ آبان تمدید شد

مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه تا ۶ آبان تمدید شد

مهلت نام نویسی دانشجویان علوم پزشکی در سی امین جشنواره دانشجوی نمونه تا ششم آبان ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره دانشجوی نمونه سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملّی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برتر علمی فرهنگی برگزار می‌شود.

این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی کند.

تمامی مراحل ثبت‌نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری این جشنواره به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.

نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کنند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند ، ابراز کرد: برخی از این دانشجویان شرایط معرفی به رقابت مرحله دوم را دارند که جهت شرکت در این مرحله به دبیرخانه مرکزی معرفی شده و پس از بررسی در جشنواره دانشجوی نمونه تقدیر می‌شوند.

تمام دانشجویان ایرانی و بین‌الملل متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند با مراجعه به سایت Nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

کد خبر 5615124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha