بیانیه هیات اسلامی هنرمندان درمحکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ:

اجازه ندهید امنیت بازیچه اغتشاشگران شود

 اجازه ندهید امنیت بازیچه اغتشاشگران شود

هیأت اسلامی هنرمندان ضمن ابراز بیزاری از اغتشاشگران و حامیانشان، تاکید کرد؛ از مسئولان می‌خواهیم اجازه ندهند امنیت بیش ازاین بازیچه هوچیگری هوسرانان و جریانات معاند شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت اسلامی هنرمندان در پیامی با محکومیت حادثه تروریستی حرم احمدابن موسی علیه السلام، شهادت جمعی از مردم مظلوم و زائران آن حضرت را به ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی و خانواده محترم و داغدار آنها تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛ این حادثه ترسیم روشن دیگری از تقابل حق و باطل و خط سرخ شهادت مظلومان تاریخ است. امروز دیگر تردیدی نیست صف اغتشاشگران در صف تروریست‌هایی است که از کشتن مردم حتی در حریم امن اهل بیت ابایی ندارند.
هیأت اسلامی هنرمندان ضمن ابراز بیزاری از تروریست‌های وهابی و تکفیری داعش و از زمینه سازان تحرک آنان یعنی اغتشاشگران و حامیانشان، تاکید کرد؛ از مسئولان می‌خواهیم اجازه ندهند امنیت که مهمترین میراث شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیش ازین بازیچه هوچیگری هوسرانان و جریانات معاند شود تا با بازیچه قرار دادن عناوین آزادی و زن، برخی خیابان‌ها و محلات و دانشگاه را جولانگاه تحرکات تخریبی خود قرار دهند. همچنین انتظار داریم در این فرآیند دست‌ها و عوامل پشت پرده را رها نسازند و تروریست‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و حامیان آنان را نیز به سزای اعمال تخریبی شأن برسانند.
در پایان این پیام خاطرنشان شد؛ امید است به فضل الهی و برکت خون شهدای مظلوم حرم احمدابن موسی ع، شاهد خفت و نابودی فتنه گران و حامیانشان باشیم.

کد خبر 5618388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      اصلا خود داروهای خارجی وارداتی در داروخانه ها به قیمت آزاد فروخته میشه حتی با نسخه و بیمه تامین اجتماعی تاثیری نداره وقتی از پرسنل داروخانه علت پرسیده میشه یا میگه تحت کلاسه با کشور دیگه تولید شده یا میگه وارداتی هست کلا این دارو خارجی هست پس چطور به نفی مردمه اونم وقتی آنقدر قیمت دارو بالاست