۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اجازه قداست زدایی نمی دهیم

اجازه قداست زدایی نمی دهیم

شیراز _ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اجازه نمی دهیم دشمنان قداست زدایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر جمعه در مراسم ۱۳ آبان شیراز، گفت: ۱۳ ابان روز بزرگ ضد استکبار است به خصوص در حرمی که به برکت شهدای مظلوم در پیشگاه الهی و همه ملت ها از جایگاه بزرگتری برخوردار شد.

وی تاکید کرد: ۲ نعمت داریم که باید پیش از گذشته سپاسگذار باشیم که اولین نعمت رهبری عالم و سپس ملتی است که ثابت کرده در تمامی صحنه ها ثبات قدم با ولایت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امسال ۱۳ ابان با هفتمین روز شهادت مظلومین حمله تروریستی همزمان شده است که این شهدا منتخبین الهی بودند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: امروز جلوه ضد استکباری ۱۳ ابان شیراز جلوه ای دیگر دارد.

وی ادامه داد: ۵۸ سال است که با آمریکا درگیر هستیم و امروز هم تمامی مشکلات از آمریکا است همانگونه که تبعید امام (ره) و شهادت دانش آموزان به گردن آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه یاداور شد: امروز مردم ما فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم را در تمامی کشورهای اسلامی گسترانده اند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان این کشور با شهدا و امام خود پیمان بسته اند، این ملت غیرت دینی دارد و کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: سیلی های سخت به دشمنان در پیش است و جز با نابودی اسراییل و امریکا و برپا کردن پرچم حق ارام نمی گیریم زیرا انقلاب ما پویا و در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اجازه نمی دهیم دشمنان ارزش زدایی از انقلاب ما داشته باشند و اجازه نمی دهیم ارتجاع شکل بگیرد زیرا اماده شهادت هستیم و در راه خدا سر می دهیم اما دین نمی دهیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مجموعه حاکمیت به دنبال جبران گذشته است و افق آینده نظام درخشان است به همین دلیل امدند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند در حالیکه روزهای آسان و پیروزی این ملت در پیش است.

وی تاکید کرد: در مقابل قداست زدایی از رهبری ایستادگی می کنیم و اگر خود رهبری جلو مارا نمی گرفت در همان قدم اول این افراد را نابود می کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نمی دهیم مکتب سربازی امام، مکتب بسیجی و مکتب حاج قاسم از بین برود.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: دشمنان به یک واقعیت پی بردن که در این فتنه هم شکست خورده است.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای بسیج و فراجا صبر انقلابی می کنند اما از دستگاه قضایی انتظار داریم برخورد انقلابی با مفسدین داشته باشد.

کد خبر 5624023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha