۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد؛

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به میزبانی همدان

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به میزبانی همدان

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به مدت دو روز 19 و 20 آبان ماه سال جاری به میزبانی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مظاهر مجیدی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور، گرامیداشت سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهید شاخص ورزش کشور، شهید «علیرضا شمسی‌پور» به میزبانی سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد هم افزایی بین بسیجیان و ایجاد شور و نشاط بین آنان عنوان کرد و افزود: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج به مدت دو روز ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال جاری با حضور ۳۰۰ نفر از ورزشکاران بسیجی از سراسر کشور در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود.

سردار مجیدی بیان کرد: بسیجیانی شرکت کننده در این مسابقات در قالب تیم‌های ۱۰ نفره از هر استان حضور خواهند یافت و در پایان مسابقات، نفرات برتر در قالب تیم باشگاه مقاومت بسیج کشور در لیگ برتر کشوری شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات طی دو روزی که در همدان حضور دارند، برنامه‌های گسترده فرهنگی، بصیرتی، مفرح و شاد تدارک دیده شده است.

کد خبر 5624068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha