۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

فرماندار خدابنده:

موضوع ارتقای فرمانداری خدابنده در دست پیگیری است

موضوع ارتقای فرمانداری خدابنده در دست پیگیری است

زنجان- فرماندار خدابنده با بیان اینکه موضوع ارتقای فرمانداری این شهرستان در دست پیگیری است، گفت: این امر مطالبه صحیح و خوبی است و توسعه هرچه بیشتر شهرستان را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تاراسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع ارتقای فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه در دست پیگیری است.

وی اظهار داشت: خدابنده از جهت شاخص‌های مورد نیاز برای این موضوع از قبیل قدمت فرمانداری، وسعت شهرستان و دیگر مولفه‌ها، دارای شرایط است.

فرماندار خدابنده گفت: ارتقا به فرمانداری ویژه، هیچ‌گونه هزینه‌ای در بر ندارد و مطالبات تقسیمات کشوری اگر در حد تبدیل به بخش باشد مستلزم هزینه است، این هزینه‌ها شامل راه اندازی بخشداری و ادارات و تأمین نیروی انسانی است.

تاراسی تاکید کرد: تفویض اختیارت بیشتر به فرمانداری‌های ویژه از مهمترین مؤلفه‌های مثبت است و در این راستا کمیسیون‌ها و کارگروه‌هایی که در مرکز استان تشکیل می‌شود، متناظر آنها در شهرستانی که دارای فرمانداری ویژه است نیز شکل می‌گیرد.

وی گفت: این مهم موجب کاهش بروکراسی اداری است که نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

فرماندار خدابنده بیان داشت: در شهرستان خدابنده مطالبه به سمت فرمانداری ویژه تغییر جهت پیدا کرده و ذائقه مطالبات در این حوزه عوض شده است.

تاراسی افزود: ارتقا به فرمانداری ویژه، مطالبه صحیح و خوبی است چرا که هم برای شهرستان پرفایده است و از طرفی برای دولت هم هزینه‌ای ندارد.

وی تصریح کرد: بررسی‌هایی برای تبدیل فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه انجام شده و در سفر وزیر کشور به استان این موضوع مطرح شد و قرار است با نظر مساعد در وزارتخانه این مساله بررسی شود.

کد خبر 5625483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha