۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴

کمک به ۲۰۸ بیمار سخت درمان در همدان

کمک به ۲۰۸ بیمار سخت درمان در همدان

همدان_مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت به ۲۰۸ بیمار سخت درمان در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید شاکری صفت با بیان اینکه د ر مهرماه هشت بیمار جدید به بخش مد د کاری مجمع خیرین سلامت مراجعه کرد ه اند، افزود: ۲۰۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به این بیماران مساعد ت شد ه است.

وی با اشاره به اینکه به ۶۰ بیمار به مبلغ ۲۰۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در طرح سخاوت از سوی حامیان کمک شده که ۲۰ میلیون ریال حمایت غیرنقدی بوده است، اظهار کرد: در طرح «طعم مهربانی» به ارزش ۱۱۶ میلیون ریال بین ۲۷ خانوار گوشت قربانی توزیع شده و سبد غذایی، غذای گرم و گوشت مرغ نیز در اختیار تعدادی از خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مدد کاری مجمع خیرین سلامت همدان به اجرای طرح «مشق مهربانی» در راستای توانمندسازی دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح به ارزش ۸۰ میلیون ریال به ۴۸ دانش آموز نیازمند لوازم التحریر شامل کیف، کفش و نوشت افزار اهدا شد.

شاکری صفت در ادامه از ۱۴۱ میلیون ریال تخفیف اخذ شده از سایر مراکز درمانی برای ۱۰ بیمار سخت درمان خبر داد و افزود: به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به سه بیمار زیرپوشش مجمع خیرین سلامت پرداخت شد ه است.

وی در پایان به مجموع مساعدت‌ها به ۲۰۸ نفر در ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: یک میلیارد و ۳ میلیون ریال مجموع مبالغی بوده که برای بیماران هزینه شده است.

کد خبر 5626398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha