۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳

تعطیلی لیگ فرصت شد؛

آغاز اقدامات بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی با بستن ۱۵ زون

آغاز اقدامات بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی با بستن ۱۵ زون

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی و وقفه ایجاد شده در پیگیری رقابت های لیگ برتر، بهترین فرصت برای رسیدگی به ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی است که به خاطر قدمت چند دهه ای و استفاده مکرر و دائم طی نیم قرن گذشته با فرسودگی های زیادی مواجه شده است تا آنجا که اخیرا بخث ریزش استادیوم یکصد هزار نفری بیشتر از همیشه مطرح بوده است.

البته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی موضوع ریزش احتمالی در این استادیوم را تکذیب می کند اما در عین حال اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی در آن را در دستور کار قرار داده است.

علیرضا عاصم یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: خطر ریزش در مورد ورزشگاه آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری به هیچ وجه نبوده و نیست. البته نگرانی هایی در مورد آن وجود داشت که طبیعی بود اما اصلا خطرات اینچنینی احساس نمی شد.

وی ادامه داد: با این اوصاف از تعطیلی لیگ برتر برای رسیدگی به وضعیت استادیوم یکصد هزار نفری آزادی استفاده شد. طی دو روز گذشته برخی از زون های این استادیوم بسته شد تا بررسی های لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی در آنها انجام شده و در ادامه هم اقدامات عملیاتی آغاز شود.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی، استادیوم یکصد هزار نفری آزادی ۷۰ زون دارد و در این مرحله ۱۵ زون آن بسته شده است.

عاصم یوسفی تاکید دارد که تلاش این است تا از سرگیری دوباره رقابت های لیگ برتر، این اقدامات به سرانجام برسد.

رقابت های لیگ برتر فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پس از اتمام جام جهانی و از ۲۸ آذرماه با برگزاری رقابت های هفته دوازدهم از سر گرفته می شود.

کد خبر 5630034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha