۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶

معاون دانشگاه لرستان مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان

افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان

خرم‌آباد- معاون دانشگاه لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی این دانشگاه گفت: در حال حاضر هیچ کدام از دانشجویان دانشگاه در خوابگاه‌های خودگردان ساکن نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسام‌الدین حجازی امروز دوشنبه در نشست سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، این است که بودجه فعلی دانشگاه لرستان افزایش یابد.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نشست‌ها باعث می‌شود بتوانیم با همفکری و هم‌افزایی، مشکلات را رفع کنیم یا کاهش دهیم.

معاون دانشگاه لرستان افزود: وضعیت ایده آل آن است که همه مشکلات سراهای دانشجویی را رفع کنیم؛ اما ما باید محدودیت‌های بودجه‌ای دانشگاه را هم در نظر بگیریم.

حجازی عنوان کرد: یکی از موفقیت‌های کاری این بوده است که توانسته‌ایم برای اولین بار، تعداد ۱۰۰ تخت جدید برای سراهای دانشجویی خریداری کرده و به ظرفیت سراهای دانشجویی افزوده کنیم و الان شاهد هستیم به مرحله‌ای رسیده‌ایم که یک دانشجوی دختر یا پسر دانشگاه لرستان، ساکن سراهای دانشجویی خودگردان نیستند و همگی ساکن سراهای دانشجویی دانشگاه هستند.

وی اظهار داشت: اینگونه موفقیت‌هایی که کسب کرده‌ایم و توانسته‌ایم ظرفیت سراهای دانشجویی را افزایش بدهیم معلول زحمات همه عوامل معاونت دانشجویی از جمله سرپرستان زحمت‌کش سراهای دانشجویی و حمایت‌ها و پیگیری‌های رئیس دانشگاه است.

معاون دانشگاه لرستان بیان داشت: برای اولین بار، سیستم اسکان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، به روش اتوماسیون انجام می‌شود که این هم یک موفقیت مهم برای افزایش سطح رضایت دانشجویان است.

حجازی تصریح کرد: این موفقیت‌ها محصول زحمات، تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه‌روزی، بوده است.

وی ادامه داد: موتورخانه‌های سراهای دانشجویی به صورت اساسی، بهسازی و بازسازی شدند؛ همچنین سراهای دانشجویی، بهسازی و رنگ‌آمیزی شدند.

معاون دانشگاه لرستان افزود: رسالت سرپرستان سراهای دانشجویی یک رسالت سنگین است؛ زیرا به‌صورت مستقیم، مسئولیت مدیریت و نظارت خانه دوم دانشجویان را که سراهای دانشجویی هستند برعهده دارند.

حجازی، گفت: ما در بخش سرپرستان سراهای دانشجویی، کمبود نیروی کافی داریم که البته تلاش می‌کنیم این مشکل، رفع شود.

وی، بیان کرد: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل مجمع نمایندگان استان لرستان هم برای رفع مشکلات به‌ویژه در بخش پیگیری‌ها برای رفع کمبودهای بودجه‌ای، بیش از پیش، استفاده شود.

کد خبر 5632020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha