۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰

گزارش خبری مهر؛

مسئول تبلیغات اسلامی بیارجمند معرفی شد/ باقری جایگزین عباس نژاد

مسئول تبلیغات اسلامی بیارجمند معرفی شد/ باقری جایگزین عباس نژاد

شاهرود- طی مراسمی با حضور امام جمعه و بخشدار بیارجمند و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام باقری به عنوان مسئول تبلیغات اسلامی بیارجمند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی بیارجمند عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان در حالی در محل بخشداری برگزار شد که حجت‌الاسلام حسین باقری با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به عنوان مسئول جدید تبلیغات اسلامی این بخش منصوب شد.

در این مراسم که امام جمعه و بخشدار بی ارجمند و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، از خدمات حجت‌الاسلام محمد علی عباس نژاد مسئول سابق تبلیغات اسلامی بی ارجمند، قدردانی شد.

مسئولیت سنگین روحانیان

امام جمعه بی ارجمند در این مراسم ضمن بیان اینکه روحانیان و طلاب و علما سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: مسئولیت علما و روحانیان بسیار سنگین است و این مسئولیت بعد از انقلاب اسلامی چندین برابر شده است.

حجت‌الاسلام محمد احمدی با بیان اینکه همان‌طور که مسئولیت روحانیان سنگین شده، انتظارات مردم نیز از جامعه روحانیان بیشتر است، بیان داشت: این شرایط، می‌طلبد که طلاب و روحانیان تمام مسئولیت‌هایی که پیامبران (ص) و ائمه (ع) داشتند را پاسداری کرده و برای آن مجاهدت کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیان سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و باید راه ایشان را ادامه دهند، افزود: در همه زمینه‌ها باید در راه رهبری حرکت کرده و در اختیار نظام باشیم.

مردمی سازی تبلیغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در سخنانی با اشاره به مردمی سازی تبلیغ به مثابه راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: تبلیغات اسلامی در دوره جدید مدیریت خود از تصدی‌گری دوری کرده و امور را به نهادهای مردمی واگذار می‌کند.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی با بیان اینکه مردم، موتور محرکه انقلاب اسلامی از مقطع پیروزی تا مقطع پیشرفت در چهار دهه گذشته بوده است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و تبلیغی باید بتواند مردم را میدان‌دار برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خود کند لذا با استفاده از همین راهبرد توانسته‌ایم مجموعه شبکه‌های متصل به خودمان را شامل طلاب و مبلغان، هیئت‌های مذهبی، مجموعه مردمی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و … را پویایی ببخشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی امکانات خود را در اختیار این شبکه‌های مردمی قرار می‌دهد تا امور فرهنگی توسط این گروه‌ها چرخانده شود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که هر جا در هر مسئله‌ای از کشور مردم وارد میدان شدند، کشور در آن موفق شده است.

کمک برای رفع آسیب‌های اجتماعی

مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی بی ارجمند با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نهادی مردمی است، گفت: یکی از مسائل مورد تاکید ما در دوره مدیریت، به روز کردن امکانات و مردمی سازی تبلیغ است.

حجت‌الاسلام حسین باقری با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی، معضلات اجتماعی و … در دستور کار تبلیغات اسلامی بی ارجمند قرار خواهد گرفت، ابراز کرد: از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، فعالان فرهنگی و… برای ارتقای فرهنگی منطقه بهره‌گیری خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به به‌روز کردن مساجد، مبلغان و توانمند سازی شبکه تبلیغی به عنوان برنامه‌های آتی این دفتر، تاکید داشت: کمک‌گیری از ظرفیت مساجد و مبلغان برای مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.

توجه به بی ارجمند

مسئول جدید تبلیغات اسلامی بی ارجمند ضمن اشاره به ضرورت توانمند سازی شبکه تبلیغی، گفت: با همکاری همه فعالان فرهنگی و مذهبی و شبکه تبلیغی امیدواریم بتوانیم در راستای به روز سازی مسئولیت‌های تبلیغاتی، موفق عمل کنیم.

محمد باقری بخشدار بی ارجمند نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه انتظار از مسئولان این است که توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند، تاکید کرد: بی ارجمند دارای ظرفیت‌های عظیم فرهنگی است و می‌طلبد تا مسئولان تبلیغات اسلامی بیشتر به این منطقه محروم توجه داشته باشند.

کد خبر 5632178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha