۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

مدیرکل کمیته امداد فارس خبرداد؛

توزیع ۴٢٠٠ بسته فرهنگی میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد فارس

توزیع ۴٢٠٠ بسته فرهنگی میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد فارس

شیراز- مدیرکل کمیته امداد فارس از توزیع بیش از چهار هزار و ٢٠٠ بسته فرهنگی میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موصلی پیش از ظهر سه شنبه در آئین توزیع بسته‌های فرهنگی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بیان کرد: توانمند سازی دانش آموزان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از اهدافی است که کمیته امداد به دنبال دستیابی به آن است.

وی افزود: استان فارس دارای ظرفیت‌های بی نظیری برای کمک به نیازمندان بوده این در حالی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه خدمت رسانی به جامعه نیازمندان کمیته امداد بهره جست.

به گفته این مقام مسئول در استان فارس بالغ بر ۴٠٠ هزار نیکوکار حضور داشته این در حالی است که نیکوکاران حقوقی متعددی نیز در استان همکار کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تاکید کرد: کاهش جمعیت فقیر در استان و در مجموع کاهش فقر در فارس از دیگر اهدافی است که در استان به دنبال دستیابی به آن هستیم.

وی در خصوص بسته‌های فرهنگی نیز عنوان کرد: بیش از چهار هزار و ٢٠٠ بسته فرهنگی در استان فارس و در شهرستان‌های استان نیز سروستان، قیر و… میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

به گفته او سه هزار و ١۵٠ بسته در مقطع ابتدایی و یک هزار و ٢۵ بسته در مقطع متوسطه میان دانش آموزان توزیع شد.

کد خبر 5632753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha