نشریه آمریکایی فاش کرد؛

حمله موشکی یمنی ها به پایگاه‌ هوایی آمریکا در امارات

حمله موشکی یمنی ها به پایگاه‌ هوایی آمریکا در امارات

مقامات آمریکایی به حمله موشکی علیه پایگاه هوایی الظفره در امارات متحده عربی که در ماه ژانویه ۲۰۲۲ انجام شده اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه «البوابه الاخباریه» یمن، ایالات متحده آمریکا به حمله موشکی علیه یکی از اصلی ترین پایگاه‌های نظامی خود در منطقه حاشیه خلیج فارس، اذعان کرد.

نشریه آمریکایی تبلت در این باره گزارش داد که مقامات واشنگتن ضمن اذعان به این حمله موشکی که در روز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ رخ داده است، تلاش داشته اند که این رخداد را از دید افکار عمومی پنهان نگه دارند.

بنابراین گزارش، این حمله موشکی از سوی نیروهای یمنی انجام شده و موشک‌های شلیک شده با عبور از سپر دفاع موشکی آمریکا، پایگاه الظفره در اراضی امارات متحده عربی را هدف قرار داده است.

به اذعان منابع آمریکایی، موشک‌های یمنی با دقت اهداف مورد نظر در یکی از اصلی ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس را مورد اصابت قرار داده اند.

همچنین یکی از موشک‌های پرتاب شده از یمن، یک تأسیسات نفتی در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی را هدف قرار داده است.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5633601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرزاد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      42 5
      آمریکا و غرب و اسراییل وآلسعود هرگز ازدست موشکهای هایپرسونیک فراصوت ایران نمیتوانندفرارکنند .پس این کشورها جز نابودی هیچ راهی ندارند.پس اگرعقل توی سرشان باشد خودشان را با ایران اسلامی بزرگ وغیور درگیر نمیکنند.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      67 4
      آمریکا یک مشت آدم کش وحرام زاده هستند هبچ وقت خوی حیوانی از وجودشان پاک نمیشه فقط هنرشان ادم کشی ملت هاست زماندارانشان نان داخل خون می زنند ملت شان سیر می کنند
    • مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      مانبایدبترسیم چون خداوندمتعال فرموده لاله شیطان ازخانه انکبوت سست تراست پس باشهامت اول اسراعیل وعربستان راحذف سپس خاورمیانه رابامردم اسلام دوست خودشان مدیریت میکنیم تاظهور حضرت مهدی عج
    • علیرضا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      خداقوت
    • سعید ۱۴۴ ۳۱۳ IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      یمنی به یمنی ها کمک کنین