۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰

فرمانده سپاه ساری:

اجرای ۱۷۰۰ برنامه بسیج در ساری/صف فریب خوردگان از معاندان جدا است

اجرای ۱۷۰۰ برنامه بسیج در ساری/صف فریب خوردگان از معاندان جدا است

ساری- فرمانده سپاه ساری خدمت رسانی جهادی را از شاخص های بسیج بیان کرد و گفت: هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم شریفی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج با اظهار اینکه خدمت بی منت و جهادی از جمله شاخصه‌های بسیج به شمار می‌رود، افزود: بسیج همواره به دولت‌ها در پروژه‌های محرومیت زدایی خدمت کرده است.

وی با اظهار اینکه گروه‌های جهادی خدمت رسان زیادی در شهرستان ساری فعالیت می‌کنند، گفت: ساخت خانه‌های محروم برای افراد کم بضاعت و محروم از جمله خدمات بسیج به شمار می‌رود و در هفته بسیج ۱۲ واحد خانه محروم در شهرستان با همکاری کمیته امداد و دستگاه‌های دیگر بهره برداری می‌شود.

وی افزود: تهیه جهیزیه، سبد معیشتی، لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت از جمله خدمات بسیج است و امسال دو میلیارد تومان برای تأمین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند هزینه و صرف شده است.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به پروژه‌های مختلف آب رسانی با کمک گروه‌های جهادی و مردم منطقه افزود: حدود ۲۰ روستا در سه بخش شهرستان با همکاری بخشداری‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مردم لوله کشی و آبرسانی شده است.

سرهنگ شریفی با اظهار اینکه بیش از هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه مختلف شامل ورزشی، عمرانی، اردویی، فرهنگی وغیره در شهرستان به مناسبت هفته بسیج اجرا می‌شود، گفت: برگزاری نشست بصیرتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، اجرای محله مهدوی از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور آن را دنباله حوادث و فتنه‌های سال‌های قبل ذکر کرد و گفت: دست شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آن در این مسائل و آشوب‌ها پررنگ است و خباثت و خیانت برخی‌ها در درون عامل بروز آن است.

فرمانده سپاه ساری یادآور شد: دنیای استکبار آزادی زنان را در بهره کشی، فساد اخلاقی و بی بندباری دنبال می‌کند که این مسائل با آرمان و ارزش‌های اسلامی در تضاد است زیرا بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی شده و رزمندگان و مجاهدان زن زیادی تقدیم شده است.

وی گفت: امروز زنان نیز در عرصه‌های مختلف حضور دارند و فضای محدود برای بانوان در نظام اسلامی وجود ندارد و بخش اعظمی از نمایندگان مردم در مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند و متأسفانه عده‌ای با شعارهای کاذب و دروغین فریب خوردند و باید فریب خوردگان جوانان و نوجوان را به دامن امت اسلامی برگردانیم و صف فریب خوردگان را از معاندان جدا کنیم.

وی شعار آشوبگران را دروغین دانست و گفت: ترورهای بزدلانه و تخریب اموال عمومی و کشتن کودک بیگناه در خیابان و حرم شاهچراغ از صفت منافقان و استکبار جهانی است.

کد خبر 5635549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha