۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

فرماندار اردبیل خبر داد؛

پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای نوسازی مساکن روستایی

پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای نوسازی مساکن روستایی

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ارائه تسهیلات ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی مسکن در روستاهای اردبیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای جمادی با محوریت رزمایش فاطمی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: روستاییان می‌توانند با استفاده از این فرصت مناسب برای ساخت مساکن خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ روستای شهرستان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: یکی از مطالبات روستاییان برطرف کردن مشکلات اینترنت است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۳۰ روستای شهرستان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند.

فرماندار اردبیل خدمات بسیج در روستاها را یادآور شد و گفت: بسیج سازندگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر همت خود را در راستای توسعه، عمران و خدمات‌رسانی در مناطق روستایی به کار گرفته است.

اعتماد اعجازی یکی از مطالبات روستاییان را حل مشکلات آب شرب دانست و افزود: در این زمینه نیز اجرای پروژه‌های آبرسانی به همت بسیج سازندگی مبنای کار قرار گرفته و انتظار می‌رود مردم نیز مدیریت مصرف را در اولویت قرار دهند.

وی بر توسعه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: ارائه تسهیلات ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن در اردبیل آغاز شده که روستاییان می‌توانند از این فرصت مناسب برای ساخت مسکن استفاده کنند.

اعتماد اعجازی توسعه طرح آبیاری نوین و لایروبی کانال‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: جهاد کشاورزی استان اردبیل طرح‌های مهم آبخیزداری را در روستاها آغاز کرده و با همکاری دهیاری‌ها این طرح‌ها تا پایان سال رونق مضاعف می‌گیرد.

فرماندار اردبیل آغاز اجرای آبرسانی به روستاها در قالب طرح محرومیت‌زدایی با همکاری گروه‌های جهادی را یادآور شد و از اجرای این طرح برای ۴۵۴ روستای استان در مدت ۳۰ ماه خبر داد.

کد خبر 5636435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha