۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷

مدیرکل بیمه سلامت اردبیل خبر داد؛

آغاز به کار صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل

آغاز به کار صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل

اردبیل- مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: طرح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید خلیل الهی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار طرح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در دست اقدام است و به زودی به صورت کامل در اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه بسته‌های خدماتی برای ۲۷ بیماری در صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج به زودی شروع و به صورت مرتب بیماری‌های جدیدتر به این صندوق اضافه خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل با تاکید بر اینکه در صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج مازاد بر تعهدات بیمه‌های پایه چون تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و تکمیلی، خدمات ارائه می‌شود، افزود: با توجه به هزینه سرسام آور درمان بیمارهای صعب العلاج ضروری است که حمایت مالی از این گروه از بیماران افزایش یابد.

خلیل‌الهی ادامه داد: افراد دارای بیماری صعب العلاج می توانند با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس bimehsalamatiranian.ir مراجعه کرده و از بسته‌های خدماتی این صندوق بهره مند شوند در غیر این صورت می توانند بصورت حضوری نیز به دفاتر بیمه سلامت مراجعه کنند.

وی همچنین به اجرای طرح دارویار و افزایش قیمت دارو در کشور و استفاده مردم از خدمات بیمه سلامت رایگان اشاره کرد و گفت: با بیمه شدن افراد و پرداخت سهم ارز ترجیحی توسط بیمه سلامت به داروخانه‌ها، بیمه شدگان با قیمت قبلی داروی مورد نیاز خود را تامین کرده و مشمول افزایش قیمت دارو نخواهند شد.

کد خبر 5637684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha