۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵

پوتین: سربازان روس حاضر در اوکراین، مستحق لقب قهرمان هستند

پوتین: سربازان روس حاضر در اوکراین، مستحق لقب قهرمان هستند

رئیس جمهور روسیه سربازان روس حاضر در عملیات نظامی این کشور در اوکراین را «قهرمان» نامید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان ملاقات با مادران سربازان روس حاضر در جنگ اوکراین، از آنها به عنوان قهرمان یاد کرد.

پوتین در این ملاقات گفت: آنها، این مردان، می‌دانند که قهرمانان حقیقی هستند. تنها آنها و فرماندهان‌شان که شانه به شانه هم می‌جنگند، می‌دانند که این(جنگ) تا چه اندازه خطرناک است.

رئیس جمهور روسیه همچنین گفت که وی با تعدادی از سربازان حاضر در عملیات نظامی به صورت تلفنی صحبت کرده و به گفته وی، آنها با این روحیه، برازنده لقب قهرمان هستند.پوتین افزود: با نگاه به گذشته و تا جایی که به سال 2014 مربوط است، ما حالا همه چیز را می‌دانیم اما با این فرضیه پیش رفتیم که ممکن است به توافق برسیم؛ اینکه لوهانسک و دونتسک بتوانند به نوعی ذیل توافق‌نامه‌های مینسک، دوباره به اوکراین الحاق شوند. صادقانه در این مسیر کار کردیم اما کاملا نمی‌تواستیم احساس مردم آنجا را درک کنیم و بدانیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وی تاکید کرد: حالا کاملا روشن شده که الحاق دونباس به روسیه می‌توانست زودتر رخ دهد. شاید در این صورت این همه قربانی غیرنظامی در کار نبود و کودکان زیر بمباران کشته نمی‌شدند.

کد خبر 5639960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha