۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

درگیر جنگ جهانی رسانه‌ای هستیم

درگیر جنگ جهانی رسانه‌ای هستیم

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه درگیر جنگ جهانی رسانه‌ای هستیم، گفت: آرایش فرهنگی و رسانه‌ای کشور برای مقابله با امپراطوری رسانه‌ای دروغ غرب شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با دانشجویان و استادان در دانشگاه پیام‌نور بوشهر دانشگاه را میدان جهاد، خدمت، آرمان‌خواهی و تولید علم خواند و گفت: شفافیت بهترین راهکار برای مبارزه با فساد است و جز در امور امنیتی و نظامی چیزی برای پنهان کردن نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان مواضع شجاعانه، مستند و عقلایی دانشجویان را مایه امید دانست و افزود: مشکلات فراوانی در کشور داریم و کسی منکر این مشکلات نیست اما راه حل آنها در دست بیگانه و امید بستن به خارجی نیست بلکه خودمان باید با تدبیر و اتحاد مشکلات مان را حل کنیم.

رضایی در پاسخ به انتقادات یکی از دانشجویان از مجلس اظهار داشت: اینجانب نیز منتقد مجلس شورای اسلامی هستم، ولی از کلیات فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی دفاع می‌کنم به آن علت که این مجلس، یک مجلس فساد ستیز است و در حوزه قانونگذاری و نظارت کارهای بزرگی انجام داده است.

رضایی با اشاره به اینکه اکنون ایران درگیر یک جنگ جهانی رسانه‌ای شده است، عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی ماهواره‌ای و نیز هزاران کانال و رسانه دیگر در فضای مجازی بر علیه ایران فعالیت می‌کنند و به طور شبانه روزی مردم کشورمان را هدف بمباران تبلیغاتی دروغین قرار می‌دهند.

رئیس کمیته جنگ نرم مجلس تاکید کرد: رسانه‌های متعهد و انقلابی کشور نباید اجازه بدهند که روح و روان جامعه مورد حمله امپراطوری دروغ غرب و رسانه‌های نظام سلطه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع انقلاب بزرگ اسلامی در سال ۵۷ اظهار کرد: ما اسلام را از امامین انقلاب یاد گرفتیم زیرا این دو شخصیت مبارز و بزرگ با هدف یاری حق ایستادند و زیر بار زور و ظلم نرفته و نمی‌روند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان از وضعیت اقتصادی جامعه، خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی مورد رضایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیست اما اغتشاشات اخیر وضعیت اقتصادی را بدتر کرده و خواهد کرد همان طور که در نتیجه این حوادث قیمت دلار افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد راه آهن بوشهر، گفت: بوشهر به‌عنوان استان بندری در کرانه خلیج‌فارس از راه‌آهن و خط ریلی محروم و بی‌بهره مانده است.

وی با اشاره به پیشرفت هشت درصدی راه آهن بوشهر، تاکید کرد: با بودجه‌های فعلی اختصاص یافته برای راه آهن بوشهر، تکمیل آن سال‌ها زمان می‌برد در حالی که اعتباری بین ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص مبلغ یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی مشکل مالی پروژه راه آهن بوشهر حل شود و طی سال‌های آینده این پروژه افتتاح شود.

کد خبر 5640892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha