۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳

تنهایی به مهر خبر داد؛

پایان مناسب‌سازی ششمین بوستان منطقه ۸ تهران برای معلولین

پایان مناسب‌سازی ششمین بوستان منطقه ۸ تهران برای معلولین

شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با نصب وسایل ورزشی و مرمت ۲۵۰ متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در این منطقه به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید.

فاطمه تنهایی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ۱۲ آذر روز و هفته معلولین، از مناسب‌سازی بوستان گل یاسمن با مساحت تقریبی ۱۱ هزار و ۳۷۶ متر مربع خبر داد و گفت: در ادامه مناسب‌سازی‌های ویژه معلولین، ششمین بوستان منطقه ۸ نیز مناسب سازی شد.

شهردار منطقه ۸ تهران افزود: با آغاز مناسب سازی در این بوستان، نصب وسایل ورزشی ویژه استفاده معلولین در ضلع شمال غربی بوستان انجام گرفت و جای‌گذاری ۴۸ نیمکت که پنج نیمکت ویژه نابینایان و ۴۲ نیمکت ویژه کم‌بینایان است، در فضای پارک انجام و نیمکت‌ها و سطح‌های زباله با رنگ‌هایی که مناسب کم بینایان است، رنگ‌آمیزی شد.

وی با اشاره به مجموع مناسب‌سازی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: پیش از این حدود بیست هزار و ۸۳۸ متر مناسب سازی در منطقه هشت صورت گرفته بود که از این میان ۱۷ هزار و ۴۳۸ متر مرمتی و مابقی احداثی بوده است.

پیش از این نیز بوستان‌های خبرنگاران، مهراوران، مهرنام، مدرسان و نسیم نیز برای بهره‌مندی معلولین و توانیابان مناسب سازی شده و هم‌سطح سازی، ایجاد نوار بساوایی، مناسب سازی گذرگاه‌های منشعب به ورودی ساختمان‌های ایجاد نوار بساوایی در داخل فضا و بازسازی سرویس بهداشتی معلول از دیگر اقدامات در حوزه مناسب سازی فضاهای شهری در منطقه هشت بوده است.

کد خبر 5645807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha