۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد؛

صدور کیفر خواست متهمان اصلی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

صدور کیفر خواست متهمان اصلی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

شیراز - رئیس کل دادگستری فارس از صدور کیفرخواست متهمان اصلی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در آستانه چهلمین روز شهادت شهدا این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی با بیان اینکه کیفرخواست ۵ متهم اصلی این حادثه تروریستی صادر شده است و پرونده این افراد برای طی شدن ادامه روند قضائی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال خواهد شد گفت: از ابتدای وقوع این حادثه تروریستی و تشکیل پرونده قضائی روند تحقیقات، شناسایی، بازداشت متهمان و تکمیل پرونده با نظارت ویژه قضائی در کمترین زمان ممکن انجام شد و امروز پس از گذشت ۴۰ روز از این حادثه پرونده در مرحله دادسرا تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه اتهام ۵ متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) محاربه، افساد فی الارض، عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه باغی، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و معاونت در افساد فی الارض است، گفت: روند رسیدگی به این پرونده در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز نیز با سرعت، دقت و به صورت ویژه انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بر جدیت دستگاه قضائی در برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه تأکید و تصریح کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضائی است و اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت این مرز و بوم را مطامع شیطانی خود قرار دهند.

به گزارش مهر، در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شامگاه ۴ آبان امسال ۱۳ نفر از خادمان و زائران آن حرم مطهر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

کد خبر 5649993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha