۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

در هفدهمین نشست گنجینه خانواده؛

کتاب «محرمانه‌های زنانه» معرفی می‌شود

کتاب «محرمانه‌های زنانه» معرفی می‌شود

در هفدهمین نشست گنجینه خانواده، کتاب «محرمانه‌های زنانه» در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفدهمین نشست گنجینه خانواده کتاب «محرمانه‌های زنانه» با حضور حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون (مؤلف کتاب) روز سه‌شنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

در کتاب «محرمانه های زنانه» تلاش شده در قالب چهل نکته رازهای زندگی زن موفق، با بهر‎ه‌گیری از آیات و روایات معصومین (ع) تبیین شود.

در این نشست ادبی مسعود پیرمرادیان (مدیرعامل نشر معارف)، شیوا مقدم (رئیس فرهنگسرای خانواده) و علی محمدی (مدیر ادبستان سواد رسانه) به عنوان سخنران حضور دارند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

یکی از دغدغه‌های همیشگی و مهم در زندگی خانوادگی این است که گاهی زن و مرد جایگاه خود را فراموش می‌کنند؛ بدین معنا که برخی زنان در جایگاه زن، و گروهی از مردان در جایگاه مرد، در خانه به ایفای نقش نمی‌پردازند. سبک زندگی امیرالمؤمنین (ع) و فاطمه زهرا (س) نشان می‌دهد که زهرای مرضیه (س) در زندگی‌شان در جایگاه یک بانوی خانه و امیرالمؤمنین (ع) در جایگاه یک مرد و شوهر قرار داشتند.

کتاب «محرمانه‌های زنانه» رازهای زندگی زن موفق با رویکرد دینی و تربیتی؛ از سوی دفتر نشر معارف سال ۱۴۰۰ در قطع رقعی منتشر شد.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

کد خبر 5652247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha