۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱

صمد مرفاوی:

انتظارم از تیم جوانان بیشتر است/ بعضی از مربیان تعامل ندارند

انتظارم از تیم جوانان بیشتر است/ بعضی از مربیان تعامل ندارند

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اظهار امیدواری نسبت به صعود تیمش به مسابقات جام جهانی، گفت: بعضی از مربیان تعامل لازم را با ما ندارند و سخت‌گیری‌های بی موردی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که برای برپایی یک اردوی آماده سازی راهی عمان شده است، روز گذشته برابر تیم جوانان میزبان به میدان رفت و به پیروزی رسید.

صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران در خصوص آخرین وضعیت تیمش در عمان به رسانه فدراسیون فوتبال گفت: شرایط خوب است و بچه‌هایمان هم به لحاظ فنی شرایط خوبی دارند. منتهی ۶-۷ بازیکن ما مصدوم هستند و ما با نفرات جایگزین وارد این بازی تدارکاتی شدیم. خدا را شکر بچه‌ها دیروز بازی خوبی را انجام دادند و توانستیم بازی را ببریم ولی من انتظارم از بچه‌ها بیشتر از این است. امیدوارم که برای بازی فردا و بازی‌های آینده تدارکاتی شرایطمان خیلی بهتر بشود تا بتوانیم در مسابقات نهایی هم به جام جهانی صعود کنیم و هم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی با تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای حمایت از تیمش اظهار کرد: قبل از این ما به کشور بلاروس رفتیم و الان هم عمان هستیم. انشاء الله ماه‌های آینده هم بازی‌های تدارکاتی دیگری خواهیم داشت. تشکر می‌کنم از همه مسئولان فدراسیون فوتبال که این تیم را پشتیبانی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران یادآور شد: جا دارد از مربیان مربی‌های تیم‌های جوانان و پایه تشکر کنم که واقعاً زحمت می کشند و بچه‌ها را آماده می‌کنند و بازیکنان را در اختیار ما می‌گذارند ولی متأسفانه ما از باشگاه‌ها، سخت بازیکن می‌گیریم. فکر می‌کنم این به ضرر تیم ملی باشد. بعضی از مربیان تعامل ندارند و خیلی سختگیری می‌کنند در صورتی که می‌توانند تعامل بهتری داشته باشند. سختگیری‌های بی موردی انجام می‌دهند. با وجود اینکه دست مربیان پر است و بازیکنان بزرگی هم دارند ولی آن تعامل لازم را ندارند. امیدوارم که در بحث ملی همه به همدیگر کمک کنیم و بهترین شرایط را برای فوتبال ملی را فراهم کنیم. انشاءالله ما هم بتوانیم بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

مرفاوی در پایان گفت: از کادر فنی خودم هم تشکر می‌کنم، بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که خیلی باانگیزه و خیلی پرتلاش هستند و دوست دارند که موفق بشوند. ما روز اول با بچه‌ها صحبت می‌کردیم دنبال یک هدف هستیم و آن هم رفتن به جام جهانی است که انشاءالله با کمک همدیگر به این مسابقات جهانی ورود کنیم.

کد خبر 5653321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha