۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸

معاون استاندار گلستان:

هیئت های اندیشه ورز مطالبات مردم را به مسئولان انتقال دهند

هیئت های اندیشه ورز مطالبات مردم را به مسئولان انتقال دهند

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هیئت های اندیشه ورز رابط بین مردم و مسئولان بوده و می تواند به بهترین شکل مطالبات مردم را به سیستم اداری منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در نشست هیات با هیات‌های اندیشه‌ورز استان، اظهاکرد: هیئت های اندیشه ورز رابط بین مردم و مسئولان بوده و می تواند به بهترین شکل مطالبات مردم را به سیستم اداری منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با توضیح اینکه باید از نظرات کارشناسی اعضای این هیئات برای موضوعات مختلف استفاده کرد، افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هیات اندیشه‌ورز در موضوع‌های مختلف در استان تشکیل و راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: برخی از هیات‌های اندیشه‌ورز راه‌اندازی شده در استان به صورت تخصصی و فعالانه در مسائل ورود داشته و راه حل های خوبی را ارائه کرده اند که باید از نظرات آنها برای تصمیم‌گیری استفاده کرد.

مهاجر ادامه داد: بیشترین هیات‌های اندیشه‌ورز راه‌اندازی شده در استان در حوزه اجتماعی بوده و این سرمایه‌گذاری هم به دلیل این است که جامعه درگیر مسائل اجتماعی و به ویژه جنگ ترکیبی دشمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به کارکردهای مختلف این هیات ها، اضافه کرد: امروز می‌توان از نظرات هیات‌های اندیشه‌ورز استان در حوزه آموزش و پرورش و عفاف و حجاب بیشتر بهره گرفت.

کد خبر 5653487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha