۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان:

پایان کلاس های کمیساریا در دی ماه

پایان کلاس های کمیساریا در دی ماه

بندرعباس - سرپرست معاونت سوادآموزی هرمزگان از پایان آموزش کلاس های طرح کمیساریا در دهم دی ماه مصادف با ۳۱ دسامبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفری ظهر سه شنبه از پایان آموزش کلاس های طرح کمیساریا در دهم دی ماه مصادف با ۳۱ دسامبر خبر داد و گفت: این طرح با همکاری کمیساریا، اداره کل اتباع وزارت کشور و سازمان نهضت سوادآموزی برگزار می شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۰۰ نفر در دو دوره سوادآموزی و انتقال برای تحت پوشش اتباع خارجی در قالب طرح آموزش اتباع کمیساریا به استان هرمزگان حجم توسط سازمان نهضت سوادآموزی ابلاغ شده است که ۱۵۰ نفر در دوره سواد آموزی و ۱۵۰ نفر در دوره انتقال تحت پوشش قرار گرفتند.

سرپرست معاونت سوادآموزی هرمزگان ضمن اشاره به اهمیت موضوع سوادآموزی و توجه به آموزش اتباع گفت: مخاطبین طرح گروه سنی ۴۰-۱۰ ساله زن و مرد اتباع افغانستانی می باشند که در شهرستان های بندرعباس، قشم، حاجی آباد، پارسیان و کیش تردد دارند و مدارک اقامتی معتبر دارند.

در پایان سرپرست معاونت سوادآموزی هرمزگان با اشاره به آموزش اتباع تعداد ۸۲۵ نفر اتباع توسط معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۰۰ نفر از اتباع در کلاس های سوادآموزی شرکت می کنند.

کد خبر 5654127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha